At flyve i en limousine?

Jeg har lyst til at rejse – har du også det? Så kunne man jo tage et smut til, jeg ved ikke helt, Dubai i det, der svarer til luftens limousine! Læs artiklen, og skriv i kommentarerne, om du har lyst til at flyve med dette fly.

Det ved jeg nemlig, at jeg har lyst til! Men jeg ved også, at jeg ikke har råd til at købe en billet til eftertragtede business-class… Jeg skal nok arbejde rimelig meget mere, og leve af vand og isterninger på brød, hvis det skulle være sagen! Sådan en oplevelse kommer nemlig til at ribbe pengepungen noget så kraftigt – så kan man komme ud og rejse for meget billigere. 

lufthavnstrafik

Leave a Reply

