Den første gang

Ja, det er så min første rigtige blog. Som i måske kan gætte fra overskriften, så blev jeg lidt ”carried away” af den tankerække som det satte i gang. Indtil nu har jeg jo været jomfru, hvad blogging angår. Og hvad så nu – den første gang? Bliver det en god oplevelse, eller sådan middelmådigt? Vil jeg komme til at se tilbage på det med glæde, komisk overbærenhed eller sorg og skam? Kommer det til at gøre ondt?

Nej, nu skal jeg nok stoppe med den analogi. Men jeg må indrømme at jeg ikke har gjort mig de store tanker om hvad jeg skal blogge om. Jeg synes ellers altid at jeg har noget at sige. Dem der kender mig siger at kæften næsten aldrig står stille på mig, og jeg aldrig viger tilbage fra den diskussion. Men det er nok dér forskellen ligger: Det her er ikke nogen diskussion, det er énvejs kommunikation og det betyder at man skal have noget på hjertet inden man går i gang. Når man diskuterer så tager det ene ord det andet, og før man ved af det har man snakket om en masse ting, men når man skal meddele sig til verden, så skal man have tænkt lidt over det først.

Og dermed har jeg lært den første ting om at blogge, og det har i forhåbentlig også. Var det lige så godt for dig som det var for mig? 🙂

Kid Rock – For the first time

Leave a Reply

